اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 6کابین 180 سینی دو مشعل

VN-19622
ظرفیت دستگاه: 900 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 180 سینی
ابعاد سینی: 80*60 سانتی متر
سوخت مصرفی: گازوئیل , گاز , برق
توان: 900 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

225,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

225,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 6کابین 180 سینی دو مشعل

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی شش کابینه، به عنوان یک تجهیرات فراوری صنایع غذایی برای کسب و کارها و تولیدی های بزرگ و کارگاه هایی با حجم کاری بالا طراحی شده و امکان خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی ‌جات اعم از سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه در تناژ بسیار بالا را به شما می دهد. وجود 180 عدد سینی در ابعاد 80 در 60 سانتی متر، سرعت عمل و ظرفیت بالایی برای خشک کردن مواد ورودی در حجم خیلی زیاد به دستگاه داده و به کمک آن می توانید به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در تناژی تا حدود یک تن خشک کنید. یعنی دستگاه مذکور در مدت زمان کمی، 900 تا 1000 کیلوگرم محصول خروجی با کیفیت برای شما آماده می کند و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در خطوط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در کارخانه ها یا کارگاه های بزرگ و همچنین در سوله های صنعتی با متراژ بالا خواهد بود.
این محصول همچنین کاربری تولید لواشک از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم دارد. علاوه بر اینها قابلیت خشک کردن سبزیجات غیربرگی مورد استفاده در غذاهای مختلف مانند گوجه، سیب زمینی، پیاز، کدو حلوایی، بادمجان، قارچ و ...  یا حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا را هم دارد. محصول مذکور مجهز به یک سانتریفیوژ برای ایجاد سیکل بسته است و 9 عدد موتور گردش هوای قدرتمند 60 سانتی و 4 عدد موتور رطوبت گیر هم دارد که تضمین می کنند رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها به صورت کامل گرفته شده و در عین حال تازگی و تردی آنها حفظ شود. میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار لوکس بوده و زیبایی، طعم، رنگ و بوی عالی دارند و حتی یک درصد از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی آنها از بین نرفته و از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.


 

ماهیت دستگاه

انرژی مصرفی این دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی شش کابین، می تواند گازوئیل، گاز یا برق سه فاز باشد. سیستم حرارتی دستگاه نیز از دو مشعل گازی قدرمتند و یک المنت با توان 900 وات تشکیل شده که حرارت دهی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهند. نحوه حرارت دهی به صورت غیر مستقیم با هوای گرم باعث شده تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی نهایی کاملا محفوظ بماند. دستگاه همچنین مجهز به یک سیستم خروج رطوبت و کوره فولادی با ضخامت 3 میلیمتر با عملکرد رادیاتوری است و هیتر گازسوز با موتور گردش هوا و موتور رطوبت گیر هم دارد تا رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.
در کابین های دستگاه نیز سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ تعبیه شده و شما امکان مشاهده لحظه به لحظه داخل کابین ها را خواهید داشت تا روند خشک شدن میوه ها و سبزیجات، و  کیفیت و سلامت محصول خروجی را کنترل کنید. ضمن اینکه دستگاه برنامه مدیریت مصرف انرژی هم دارد و بدنه و کابین های آن با یک عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا هم پوشیده شده اند که مصرف سوخت آن را تا 5 متر مکعب در ساعت پایین نگه می دارد. سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند دستگاه از هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها استفاده می کنند و شما امکان نصب سیستم نور مادون قرمز روی آن را هم دارید. این دستگاه مصارف صنعتی و کارگاهی دارد.


 

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن صنعتی شش کابین مذکور، از ورقه های گالوانیزه مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ ای الکترواستاتیک است که مانع رشد میکروبی و بروز واکنش های شیمیایی مضر می شود. سینی ها دستگاه نیز با رنگ پلیمری شبه تفلون پوشانده شده اند که نظافت دستگاه را بسیاز آسان کرده و رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری ممکن می می کند. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 220 در 155 در 450 سانتی متر است و 1200 کیلوگرم هم وزن دارد. اما به دلیل داشتن چرخ های دایکست 15 سانتی در جابه‌ جایی آن مشکل نخواهید داشت. دستگاه مذکور همچنین دارای رطوبت سنج و سنسور و ترموستات نیز هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    4.5*1.55*2.2 متر
  • ظرفیت دستگاه
    900 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    180 سینی
  • ابعاد سینی
    80*60 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
    گازوئیل , گاز , برق
  • میزان مصرف سوخت
    5 متر مکعب در ساعت
  • توان
    900 وات
  • وزن
    1200 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • جنس عایق
    عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
عزیز صابر / 3 آذر 1400
در خصوص خدمات پس از فروش بفرمایید که دارید یا نه؟
پاسخ
ویترین نت / 4 آذر 1400 09:20

سلام.لطفا با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.


02191001170 _ 09921603901

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز