اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن تک لگن طرح دین مدل 21536

VN-21536
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 90*60*40 سانتی متر
ظرفیت مخزن روغن: 17 لیتر
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: استیل
شیر تخلیه: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سرخ کن تک لگن طرح دین مدل 21536


کاربرد و کارایی

سرخ کن تک لگن طرح دین مدل 21536، قابلیت سرخ کردن مرغ، قارچ، پیاز، سیب زمینی، فلافل، سمبوسه، سوسیس، هات داگ، میگو را دارد. این سرخ کن تک لگنه در تمامی فست فودها، فود کورت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای پذیرایی یا کترینگ ها و آشپزخانه‌ های تهیه غذای خانگی کاربرد دارد و یکی از تجهیزات اصلی پخت غذا در رستوران ها و فست فودها محسوب می شود. در این سرخ کن می توانید از انواع روغن افتابگردان، روغن کنجد، روغن سویا و روغن ذرت برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که این دستگاه روغن را نمی سوزاند و طعم و رنگ مواد غذایی در حال سرخ را تغییر نمی دهد.

سرخ کن مذکور تنها یک لگن دارد و فضای کمی در آشپزخانه شما می گیرد و می توانید به راحتی آن را در فضاهای نسبتا کوچک هم جانمایی کنید. این سرخ کن به یک عدد لگن بن ماری استیل مجهز است که ظرفیت روغن آن 17 لیتر است. زیر لگن سرخ کن نیز مجموعه ای از بهترین شیرآلات و تجهیزات گازی شاملیک عدد شعله خطی با ولوم کار گذاشته شده است که به صورت مستقیم توسط آشپز کم و زیاد می شود. این شعله همچنین به یک عدد شمعک جداگانه برای روشن شدن مجهز است.

ماهیت دستگاه
سوخت مصرفی سرخ کن تک لگن طرح دین، برای سرخ کردن مواد غذایی، گاز است و از گاز شهری یا کپسولی برای انجام کار استفاده می کند. تنها کافی است تا دمای دستگاه را بر اساس نوع ماده خوراکی تنظیم کنید و مواد غذایی را در سبد مخصوص سرخ کن که آغشته به روغن داغ است بریزید و سبد را در این روغن داغ فرو داده و سپس بالا بکشید. این دستگاه دمایی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه فارنهایت را تحمل می کند.
این سرخ کن طرح Dean دارای یک لگن 17 لیتری استیل، دو سبد از استیل مقاوم و صنعتی هم دارد که هر کدام از سبدها برای سهولت کاربری دارای دسته نگهدارنده برای تخلیه روغن هم هستند که به شما امکان تهیه همزمان دو خوراکی سوخاری و سرخ شده متفاوت را می دهد. جنس سبد های این سرخ کن استیل ضد زنگ و نگیر با ظرفیت بارگیری مطلوب برای حجم کاری متوسط و بالا است.


 

ویژگی کالا
جداره ی داخلی دستگاه (لگن سرخ کن) تک لگن طرح دین از ورق استیل 304 با ضخامت 1.25 میلی متر ساخته شده است تا حرارت را به بهترین نحو ممکن به روغن انتقال بدهد. پوشش بدنه خارجی این دستگاه ضخامتی معادل 6/0 میلی متر دارد تا مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته باشد. این سرخ کن همچنین دارای شیر تخلیه روغن است و یک ترموستات و استارتر برقی هم دارد که کار کردن با آن را بسیار راحت کرده اند.ابعاد این سرخ کن نیز 40 در 60 در 90 سانتی متر است. با استفاده از این دستگاه می توانید سیب زمینی، هات داگ، فیله مرغ و قارچ را در تردترین حالت سوخاری و در کمترین زمان ممکن در فست فود، رستوران و کافی شاپ خود سرو کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*60*40 سانتی متر
  • ظرفیت مخزن روغن
    17 لیتر
  • سوخت مصرفی
    گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    دارد
  • تعداد لگن
    1
  • نوع گاز مصرفی
    شهری
  • ضخامت بدنه خارجی
    0.6 میلی متر
  • ترموستات
    دارد
  • چرخ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
معروفی / 14 شهریور 1401
لطفا ظرفیت روغن و ظرفیت پخت هر لگن رو بفرمایید
کاربر / 22 اسفند 1400
سلام آیا کنتور گاز g4 میتونه 2تا از این دستگاه هارو جوابگو باشه برای دمای 200 درجه سانتیگراد؟
پاسخ
ویترین نت / 23 اسفند 1400 17:17

سلام
بله جواب میده

امیر شریفی / 21 بهمن 1400
سلام،با این سرخ کن میشه رون و سینه و کتف و بال مرغ رو هم سوخاری کرد؟
پاسخ
ویترین نت / 21 بهمن 1400 11:33

باسلام.بله میشه ران و سینه و کتف و بال مرغ سوخاری کرد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز