اشتراک گذاری

دستگاه کره گیر فروشگاهی

دستگاه کره گیر برقی هایپرمارکت لاکچری با ظرفیت 30 کیلویی 3 اسب

VN-22661
ابعاد: 62*32*70 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 30 کیلوگرم در ساعت
جنس بدنه: استیل
توان دستگاه: 2200 وات
وزن دستگاه: 42 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

52,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

52,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کره گیر برقی هایپرمارکت لاکچری با ظرفیت 30 کیلویی 3 اسب

دستگاه قوی کره گیر برقی هایپر مارکت یک محصول با موتور قدرتمند است که برای کره گیری مغز بادام، گردو، فندق و ... استفاده می شود. موتور این دستگاه قوی، با دور گردش بسیار بالا است با این دستگاه می توانید حجم زیادی از مغزها را در مدت زمان کوتاهی به یک کره ی طبیعی تبدیل کنید.

معرفی دستگاه قوی کره گیر برقی هایپر مارکت

دستگاه قوی کره گیر برقی هایپر مارکت دارای بدنه ای از جنس استیل ضد خش است در واقع تمام اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه قوی کره گیر برقی هایپر مارکت از استیل ساخته شده است. نکته ای که وجود دارد این است که تمام قطعات در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. این دستگاه مجهز به یک اهرم است که به وسیله ی آن می توان به صورت دستی دو نوع کره ی نرم و زبر بدست آورد. شکل کل این دستگاه به صورت یک مکعب مستطیل به ابعاد 62 سانتی متر در طول و 32 سانتی متر در عرض و ارتفاع آن در حدود 70 سانتی متر است.این دستگاه با ولتاژ شهری کار می کند از آن جایی که کره بادام زمینی چند سالی است که به علت مقوی بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است دستگاه قوی کره گیر برقی هایپر مارکت چند سالی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

دستگاه کره گیر برقی هایپرمارکت لاکچری با ظرفیت 30 کیلویی 3 اسب

ویژگی های دستگاه کره گیر برقی

این دستگاه مجهز به یک فن خنک کننده است که در صورتی که موتور داغ شود فعالیت خود را آغاز می کند بدین ترتیب سبب افزایش عمر دستگاه می شود و از آسیب دیدگی آن جلوگیری می کند. اهرم موجود در دستگاه کره گیر شرایطی را فراهم می کند که می توانید با یک چرخش اهرم نوع کره ی تولیدی را تغییر دهید. اینورتر موجود در دستگاه علاوه بر کاهش دور موتور که سبب طولانی شدن عمر دستگاه می شود و از آسیب دیدگی موتور نیز جلوگیری می کند. این دستگاه دارای یک طراحی زیبا و کارکرد بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد. از این دستگاه در فروشگاه های تهیه کره ی بادام زمینی و سایر مغزها استفاده می شود. می توان در هر ساعت حدود 30 کیلوگرم از مغزها را داخل قیف دستگاه ریخت تا کره تولید شود وزن دستگاه در حدود 42 کیلوگرم است. دستگاه کره گیر برقی توسط شرکت تولید کننده به مدت یک سال گارانتی شده است و در صورتی که دستگاه دچار مشکلی شود می توانید به مدت ده سال از خدمات پس از فروش شرکت استفاده کنید.

طریقه ی کارکرد دستگاه کره گیر برقی

دستگاه کره گیر مجهز به تیغه هایی هستند که از استیل ساخته شده اند و کیفیت بالایی دارند و در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند. برای استفاده از دستگاه ابتدا باید مغز مورد نظر را به طور کامل تمیز کرد به نحوی که پوستی از مغز باقی نماند مغزها را به صورت خام داخل دستگاه نریزید حتما تفت کوچکی به مغز بدهید سپس مقدار مشخصی از مغز را بر روی قیف دستگاه می ریزید و دکمه ی شروع را روشن می کنید با تنظیم اهرم کنار دستگاه می توانید کره ی نرم یا زبر تولید کنید. توان موتور دستگاه کره گیر برقی 3 اسب بخار است به دلیل توان بالای دستگاه می توان از آن برای کره گیری مقدار بیشتری از مغزها در مدت زمان کمتری استفاده کرد. کره ی حاصل از این دستگاه کره گیر برقی کاملا طبیعی و خالص می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    62*32*70 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    30 کیلوگرم در ساعت
  • جنس بدنه
    استیل
  • توان دستگاه
    2200 وات
  • وزن دستگاه
    42 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • اینورتر (کنترل دور موتور)
    دارد
  • فن خنک کننده
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز