اشتراک گذاری

داروهای دام بزرگ

بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام

VN-23518
نوع دارو: گیاهی
توصیه مصرف: روزهای آغازین پس از تولد گوساله، بره، بزغاله، کره اسب
موارد مصرف: بروز بیماری های گوارشی و تنفسی
زمان مصرف: از 3 روزگی تا 1 هفته
مقدار مصرف: پیشگیری: 10 سی سی روزانه به شیر یا جایگزین شیر (از 3 روزگی تا یک هفته پس از شیر گیری)
درمان: 15سی سی از دارو را روزانه به شیر یا جایگزین شیر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام

.بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام از جمله دارو های افزایش دهنده اشتها می باشد. بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام صد در صد گیاهی است و عوارضی به همراه ندارد. از خواص داروی گیاهی بیوهربال ویژه دارم دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی و بهبود سیستم ایمنی بدن دام می باشد. از خواص درمانی داروی بیوهربال مخصوص دام می توان به افزایش اشتها، افزایش رشد دام و ... اشاره کرد.

بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام

با توجه به شیوع انواع بیماری های دامی نمونه های مختلفی از دارو های مخصوص دام در بازار عرضه می شود که از آن میان می توان به داروی گیاهی بیوهربال ویژه دام اشاره کرد. داروی گیاهی بیوهربال حاوی ترکیبات موثر و قوی از جمله گیاه بادرنجبویه، سیر، آویشن باغی و ... می باشد. وجود این دارو های گیاهی در داروی بیوهربال سبب شده جهت درمان انواع بیماری های دام به کار گرفته شود. از طرف دیگر داروی گیاهی بیوهربال کاملا و صد در صد گیاهی بوده، قابلیت درمان بیماری در انواع دام و طیور را دارد.

مکانیزم اثر داروی بیوهربال

مکانیزم اثر داروی گیاهی بیوهربال شامل افزایش اشتها و در نتیجه افزایش راندمان غذایی دام می شود. ترکیبات موجود در داروی گیاهی بیوهربال موجب تحریک گیرنده های عصبی سیستم پاراسمپاتیک شده و پیام را به هیپوتالاموس منتقل می کند. بدین طریق تحریک و افزایش اشتها در دام و طیور رخ می دهد. از طرف دیگر محرک های شیمیایی موجود در داروی گیاهی بیوهربال مخصوص دام سبب تحریک گیرنده های عصبی دستگاه گوارش شده و از طریق جریان خون سبب تحریک هیپوتالاموس می شود که نقش مهمی در افزایش اشتها دارد.

بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام

داروی گیاهی بیوهربال حاوی ترکیبات ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ می باشد که آنتریت روده ای را در دام سرکوب کرده و شرایط را برای فعالیت بهتر باکتری های مفید روده فراهم می آورد. از دیگر تاثیرات داروی گیاهی بیوهربال ویژه دام می توان به تاثیر در سیستم دفاعی بدن و افزایش ایمنی بدن اشاره کرد. وجود ترکیبات مفید از جمله اکیناسه در داروی بیوهربال گیاهی مخصوص دام منجر به بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن دام می شود. تقویت سیستم ایمنی بدن و در کنار آن افزایش اشتها به بهبود راندمان رشد دام منجر می شود.

داروی بیوهربال با داشتن تاثیرات آنتی اکسیدانی قوی مانع از اکسیداسیون چربی ها شده و از ایجاد رادیکال های آزاد و نیز تخریب اتصالات پروتئینی جلوگیری می کند. وجود خواص آنتی اکسیدانی در بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام سبب کاهش تخریب دی ان ای و نیز کاهش خطر ابتلا به امراض کبدی در دام می شود.

خواص درمانی داروی گیاهی بیوهربال

از آنجا که بیوهربال داروی گیاهی ویژه دام بدون ترکیبات شیمیایی می باشد مصرف آن برای دام نیز عوارض خاصی به دنبال ندارد. داروی گیاهی بیوهربال ویژه دام محرک بوده و با تحریک سلول های رشد به افزایش اشتها در انواع دام کمک می کند. این دارو تاثیر مثبت بر روی متابولیسم بدن دام داشته و سبب جذب بهتر مواد غذایی می شود. خاصیت ضد باکتریایی داروی گیاهی بیوهربال سبب شده از رشد و تکثیر عوامل بیماری زا جلوگیری شود.

افزایش ماندگاری لاشه انواع دام و طیور، تقویت سیستم ایمنی بدن دام و جلوگیری از رشد باکتری های بیماری زا در بدن دام از جمله خواص درمانی داروی گیاهی بیوهربال می باشد. در حال حاضر از داروی گیاهی بیوهربال برای دام های جوان از جمله بره و گوساله استفاده می شود. برای گرفتن نتیجه بهتر از داروی بیوهربال ویژه دام باید در روزهای ابتدایی پس از تولد دام استفاده نمود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • توصیه مصرف
    روزهای آغازین پس از تولد گوساله، بره، بزغاله، کره اسب
  • موارد مصرف
    بروز بیماری های گوارشی و تنفسی
  • زمان مصرف
    از 3 روزگی تا 1 هفته
  • مقدار مصرف
    پیشگیری: 10 سی سی روزانه به شیر یا جایگزین شیر (از 3 روزگی تا یک هفته پس از شیر گیری)
    درمان: 15سی سی از دارو را روزانه به شیر یا جایگزین شیر
  • ترکیبات دارو
    سرخارگل، بومادران، نعناع
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز