اشتراک گذاری

پلی اتیلن

پلی اتیلن سنگین HDPE BL3

VN-23846
فرمول شیمیایی: HDPE BL3
گرید: HF4760
ویژگی ظاهری: گرانول
تولید کننده: پتروشیمی جم، امیرکبیر، مارون و باختر
بسته بندی: کیسه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 تن
حداقل سفارش: 1 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پلی اتیلن سنگین HDPE BL3

پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 یکی از بهترین متریال ها برای تولید وسایل پلاستیکی است. این نوع پلی اتیلن دارای مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی است و  چگالی بالایی نیز دارد. قیمت مناسب این نوع پلی اتیلن و مقاومت آن در برابر تنش ها و تغییرات محیطی سبب شده است که روز به روز استفاده از این نوع پلی اتیلن در تولید لوازم پلاستیکی و ورق در کل دنیا افزایش یابد.

پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 

پلی اتیلن که از نفت خام تولید می شوند، به عنوان یک مولکول پلیمر در نظر گرفته می شود که از اتیلن های به هم پیوسته تشکیل شده است و در صنایع مختلفی مانند لاستیک سازی و پلاستیک سازی کاربرد فراوان دارند. پلی اتیلن های BL3 دارای 4 دسته هستند که یکی از این دسته ها پلی اتیلن های سنگین است که با نام HDPE نیز شناخته می شود. دانستیه  پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 به طور متوسط  0.96 گرم بر سانتی متر مکعب است. ساختار مولکول های پلی اتیلن BL3 به گونه ای است که زنجیره آن ها دارای شاخه های فرعی کمی می باشد و به همین دلیل امکان ایجاد بلور در این نوع پلی اتیلن بسیار بالا است.

تولید و بسته بندی پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 در کیسه های پلاستیکی حدود 25 کیلوگرم در پتروشیمی جم، مارون و باختر انجام می شود. همچنین در هنگام انجام فرآیند توسط این پلی اتیلن بهتر است دمای قالب تزریق بین 200C تا 2800C باشد. 

پلی اتیلن سنگین HDPE BL3

ویژگی های پلی اتیلن سنگین BL3

به طور کلی می توان گفت که استفاده از پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 برای ساخت وسایل گوناگون می تواند به عنوان یک روش مطلوب و دقیق در نظر گرفته شود، چرا که با استفاده از این پلی اتیلن سنگین، ضخامت سطح وسیله تولیدی در نقاط مختلف یکسان بوده و هیچ گونه زائده ای را به همراه نخواهد داشت. از سویی دیگر می توان گفت که وسایل تولید شده توسط پلی اتیلن سنگین BL3 دارای مقاومت بالا در برابر فشار اجسام خارجی و ضربه ها هستند. به عبارت دیگر وسایل تولید شده بسیار محکم و دارای استقامت زیاد هستند.

ویژگی دیگر این نوع پلی اتیلن، مقاومت بالا در برابر حلال ها است که سبب شده است طول عمر وسایل ساخته شده توسط پلی اتیلن سنگین BL3 بالا باشد.

از دیگر ویژگی های پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 می توان به این مورد اشاره کرد که سیالیت و روان روی خوبی دارد و به سادگی قابل استفاده است. 

کاربرد پلی اتیلن سنگین BL3

استفاده از این نوع پلی اتیلن معمولاً به صورت گرانول های شفاف و سفید رنگ در صنایع مختلف مانند صنایع پلاستیک سازی و الیاف استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که کاربردهای پلی اتیلن سنگین HDPE BL3 بر اساس وزن مولکولی زنجیره آن در دو گروه قرار می گیرد:

اگر وزن مولکولی زنجیره کم باشد، از این پلی اتیلن برای ساخت وسیله منزل و اسباب بازی کودکان استفاده می شود.
اگر وزن مولکولی زنجیره زیاد باشد، از این پلی اتیلن در تولید لوله های آب، اسباب بادی و فیلم پلیمری استفاده می شود.
به طور کلی می توان گفت که بیشترین کاربرد پلی اتیلن سنگین BL3 در بسته بندی دارویی، ساخت ورق، تولید بطری ها و قوطی هایی تا حجم 5 لیتر مانند شیر، روغن، مواد شوینده، قوطی های نگهدارنده و مخزن و تولید وسایل آشپزخانه است. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فرمول شیمیایی
    HDPE BL3
  • گرید
    HF4760
  • ویژگی ظاهری
    گرانول
  • تولید کننده
    پتروشیمی جم، امیرکبیر، مارون و باختر
  • بسته بندی
    کیسه
  • وزن بسته بندی
    25 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز