اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز

VN-24396
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان التهابات پوستی نوزادان در اثر تماس با ادرار
اثرات دارویی: جلوگیری از التهاب و سوزش خشکی پوست و حفظ لطافت پوست کودکان
مواد تشکیل دهنده: روغن زیتون، وازلین، روغن اسانس حنا
طریقه مصرف: موضعی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز یک محصول کاملا گیاهی است که توسط شرکت سلفچگان ارائه شده است. این محصول برای درمان مشکلات ناشی از ادرار سوختگی به کار می رود و به جهت استفاده از ترکیبات طبیعی، عوارض کمی برای آن در نظر گرفته شده است.

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز

پماد ادرار سوختگی یکی از محصولات شرکت سلفچگان با نام تجاری رد رز است که می تواند برای برطرف کردن سوختگی ناشی از ادرار سوختگی مفید باشد. این محصول دارای ترکیبات مختلفی از گیاهان است که می تواند به همین علت خاصیت درمانی داشته باشد. استفاده از این کالا یعنی پماد سوختگی رز دارای کمترین عوارض خواهد بود و می تواند به خوبی برای مشکلات ناشی از ادرار سوختگی مورد استفاده قرار گیرد.

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز محصولی در دسته بندی مواد التیام بخش، ضد قارچی، ضد باکتریایی است که می تواند جهت درمان پوست های ملتهب و آسیب دیده استفاده شود. این ماده در واقع کارکرد خود را با افزایش تکثیر سلول های پوستی اعمال می کند که می تواند سبب ایجاد و ترمیم آسیب سلول ها شود. در ادامه با ما باشید تا بیشتر به معرفی و جزئیات این محصول کاربردی بپردازیم.

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز

ویژگی های پماد ادرار سوختگی رد رز

در رابطه با ویژگی های این نوع پماد ادرار سوختگی می توان گفت نوع مواد به کار رفته در ساخت این محصول به صورت کامل و 100 درصد طبیعی است. به همین جهت معمولا عوارض جانبی کمتری را برای آن در نظر می گیرند. شما می توانید از این محصول در برطرف کردن التهابات پوستی که می توانند در اثر تماس با ادرار ایجاد شوند، استفاده نمایید. این نوع از التهابات می توانند در اثر اسهال، آنتی بیوتیک، سوزش، عفونت، آلرژی ایجاد شوند. ادرار سوختگی می تواند وضعیت آسیب زننده ای را در کودکان ایجاد نماید.

با توجه به لطیف و حساس بودن پوست کودکان، لازم است دارویی به کار گرفته شود که هم در جلوگیری از التهاب و سوزش خشکی پوست در عین حفظ لطافت پوست کودکان کمک کننده باشد. به همین خاطر بایستی از پماد گیاهی برای سوختگی رد رز استفاده کنید که این ویژگی را دارد. مواد اصلی به کار رفته در این محصول شامل روغن زیتون، روغن اسانس حنا و نیز روغن وازلین می باشد. استفاده از روغن اسانس حنا می تواند در پر رنگ کردن و نیز خواص تسکینی برای پوست موثر باشد. از سوی دیگر این ماده در برطرف کردن خشکی و خارش در زمستان نیز توصیه شده است. روغن زیتون می تواند در پاکسازی پوست، رطوبت رسانی عمقی و نیز آفتاب سوختگی موثر باشد.

اطلاعات تکمیلی

پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز در قالب یک کرم با بسته بندی تیوپی با حجم 30 میلی لیتر در بازار عرضه شده است که به صورت صد در صد طبیعی می باشد. استفاده از این دارو به شما کمک می کند تا به پیشگیری از مشکلاتی مانند خارش پوست، التهابات، قرمزی و خشکی موثر در پوست کودکان خود به طور موثری عمل کنید.

پماد رد رز سوختگی به صورت موضعی اعمال می شود. بنابراین بایستی هر روز 3 مرتبه آن را در هنگام تعویض پوشک بر روی پوستی که به صورت خشک و تمیز باشد (برای کودک) اعمال کنید. در صورت دریافت پماد برای سوختگی رد رز بایستی بدانید که این محصول با توجه به تاریخ تولید 6 ماه الی 3 سال تاریخ انقضا دارد.

توجه کنید برای نگهداری پماد گیاهی ادرار سوختگی رد رز، بایستی حتما آن را در جایی خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. پس از هر بار مصرف لازم است درب آن را محکم ببندید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان التهابات پوستی نوزادان در اثر تماس با ادرار
  • اثرات دارویی
    جلوگیری از التهاب و سوزش خشکی پوست و حفظ لطافت پوست کودکان
  • مواد تشکیل دهنده
    روغن زیتون، وازلین، روغن اسانس حنا
  • طریقه مصرف
    موضعی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز