اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 20 سینی برقی

VN-19609
4.7 (از 7 نظر)
ظرفیت دستگاه: 40 کیلوگرم در هر پارت
تعداد سینی: 20 سینی
ابعاد سینی: 48*32 سانتی متر
سوخت مصرفی: برق
توان: 1000 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

23,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

23,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 20 سینی برقی

کاربرد و کارایی
 
دستگاه میوه خشک کن صنعتی 20 سینی برقی، یک تجهیرات فرآوری صنایع غذایی طراحی شده برای مصارف کارگاهی و فروشگاهی است. کاربری اصلی این محصول خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه ها و سبزیجات، ادویه ها، سبزی‌های معطر، گل‌های تزئینی، گیاهان دارویی، و حتی گوشت و غلات یا جلبک است. یعنی به کمک این دستگاه می توانید میوه و صیفی جاتی مثل سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا سبزیجات و گیاهان دارویی را با حرارت و گرمادهی یکنواخت و ملایم و با حفظ بو و طعم به طور کامل خشک کنید. دستگاه مذکور همچنین برای راه اندازی خط تولید لواشک خانگی از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم مناسب است. در رستوران ها نیز می تواند کار خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف را انجام بدهد.
این دستگاه 20 عدد سینی در ابعاد 32 در 48 سانتی متر دارد و ظرفیت تولیدی در حجم 40 کیلوگرم در هر پارت را برایتان فراهم می کند. سرعت عمل قابل قبول دستگاه در خشک کردن مواد ورودی در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت را برای فروش به شما تحویل می دهد. بنابراین یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک و یا استفاده در مغازه یا کارگاه های متوسط و مشاغل خانگی خواهد بود.
این دستگاه مجهز به فن قدرتمند گردش هوا است و سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم، سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی هم دارد تا روند تولید گرما در یک نقطه از را به صورت کاملا یکدست و یکنواخت از نظر طولی و عرضی و عمودی مدیریت شود. بنابراین توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت کاملا یکنواخت صورت می گیرد. یک المنت قدرتمند هم روی دستگاه تعبیه شده که تضمین می کند آب داخل میوه و مواد خوراکی بدون هیچ فرآیند پختی از بین برود اما تازگی و تردی آنها باقی بماند. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.
 
ماهیت دستگاه
 
منبع تغذیه این دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی، برق است و با برق تکفاز شهری و ولتاژ 220 ولت کار می کند. سیستم حرارت دهی از المنت و فن گردش هوا و موتور رطوبت گیر تشکیل شده که به صورت غیر مستقیم عمل کرده و از سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده جلوگیری می کنند و خواص مواد خوراکی نهایی را محفظو نگه می دارند. دستگاه همچنین مجهز به پنل کنترل تمام دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان است و ž یک تایمر جهت خاموش شدن هم روی آن تعبیه شده که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند. 
توان موتور میوه خشک کن مذکور معادل 1000 وات است که برای پوشش مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی بهینه است. محفظه خشک کن نیز با یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا  پوشانده شده تا میزان مصرف برق دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه داشته شود. این محصول دارای چراغ های سیگنال برای دماست و سنسور و ترموستات و رطوبت سنج هم دارد.


ویژگی کالا

سینی های دستگاه میوه خشک کن برقی مذکور، با پولیش پلیمری مقاوم و ضدضربه پوشانده شده اند. بدنه این دستگاه نیز از ورقه های استیل ضد زنگ با رنگ کوره ای الکترواستاتیک کار شده که مطابق با استانداردهای ماشین‌آلات صنایع غذایی است و کیفیت و سلامت محصول خروجی آن را تضمین می کند. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. یک چراغ داخلی و شیشه درب سایز بزرگ روی دستگاه نیز به شما اجازه می دهد محصول در حال آماده شدن را زیر نظر داشته باشید. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 115 در 52 در 70 سانتی متر است و برای جابه‌ جایی راحت تر چهار عدد چرخ زیر دستگاه قرار داده شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    70*52*115 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    40 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    20 سینی
  • ابعاد سینی
    48*32 سانتی متر
  • سوخت مصرفی
  • توان
    1000 وات
  • وزن
    46 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • رنگ بدنه
    کوره ای الکترواستاتیک
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • چرخ
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
نظرات خریداران 5 نظر
نظرات خریداران
محمد گیلوری / 25 بهمن 1400 05:41
دفترچه داشت بسته بندی هم خوب بود داخل پلاستیک های حبابدار بود و کاملا قفسه ها داخل دستگاه فکس شده بود
سارا شیبانی / 28 دی 1400 06:26
داخل کارتن نبود هزینه ارسالش زیاد شد
سامان خرم دل / 24 آبان 1400 12:04
دستگاه میوه خشک کن درش ضربه خورده بود
سارا کریمیان / 23 اسفند 1399 11:21
دستگاه خشک کن اونجوری که باید خشک نمیکنه و میوه ها رو با رطوبت تحویل میده و چیپسی تحویل نمیده اسلایسر هم خوب ورقه ایی نمیکند میوه ها رو و ضایعات هم زیاد میدهد
فاطمه کیخاه / 13 بهمن 1399 13:18
دستگاه نیم ساعت کار میکند و خاموش میشود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نادر واعظ / 1 اسفند 1400
با سلام در توضیحات مربوط به این دستگاه قید شده که دارای رطوبت سنج هست ولی در مشخصات کلی فاقد رطوبت سنج قید شده، لطفا توضیح دهید که رطوبت سنج داره این دستگاه یا خیر؟
پاسخ
ویترین نت / 2 اسفند 1400 14:40

باسلام.این دستگاه رطوبت سنج نداره ولی میشه به دستگاه رطوبت سنج اضافه کرد

حميد / 8 بهمن 1399
با سلام میخواستم بدونم اگر این خشک کن با گاز کار کنه آیا روی رنگ و طعم میوه ها اثر منفی داره یا اینکه تفاوتی با خشک کن برقی نداره ؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 15:55

سلام .کیفیت تاثیر ندارد بستگی به محیط نگهداری دستگاه دارد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز