اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 6 سینی مدل D30e برقی بدون رطوبت سنج

VN-20691
تعداد سینی: 6 سینی
ابعاد سینی: 32*48 سانتی متر
جنس سینی: فولاد
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: دوجداره گالوانیزه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
9,890,000
2%

9,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
9,890,000
2%

9,700,000

تماس با تامین کننده
تاوریس صنعت
تاوریس صنعت
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 6 سینی مدل D30e برقی بدون رطوبت سنج

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی ۶ سینی مدل D۳۰e، یکی از تجهیرات پرکاربرد فرآوری صنایع غذایی در مشاغل خانگی است که برای خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه استفاده می شود. این دستگاه همچنین می تواند برای راه اندازی کارگاه ها و خط تولید لواشک انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم به کار گرفته شود یا در رستوران ها کار خشک کردن گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و تهیه غذاهای مختلف را برای شما انجام بدهد.
این دستگاه ۸ عدد سینی با žپوشش پلیمری مقاوم در مقابل زنگ زدگی با تحمل دمای بالا در ابعاد ۴۸ در ۳۲ سانتی متر دارد و به دو عدد سینی مخصوص لواشک هم مجهز است. ظرفیت تولیدی این محصول حدود ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم در هر پارت خواهد بود که سرعت عمل قابل قبول برای کارگاه ها و خطوط تولید نیمه صنعتی و خانگی محسوب می شود. یعنی خشک کن مذکور در مدت زمان کمی، حجم بالایی محصول خروجی با کیفیت را به شما تحویل می دهد و یک گزینه ایده آل برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک و یا استفاده در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی متوسط خواهد بود. 
روی این دستگاه یک سیستم دقیق سیرکوله هوای گرم، سیستم دقیق تنظیم دما و رطوبت و سیستم  گرادیان حرارتی تعبیه شده که تضمین می کند توزیع حرارت در کل محفظه خشک کن به صورت کاملا یکنواخت صورت بگیرد. وجود یک المنت قدرتمند روی دستگاه نیز باعث شده تا رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها به صورت کامل گرفته شود اما تازگی و تردی آنها از بین نرود. به طور خلاصه میوه و سبزی خشک ‌شده توسط این دستگاه بسیار باکیفیت و بدون تغییر رنگ یا حتی یک درصد کاهش از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی و عاری از هرگونه میکروب و باکتری خواهند بود.


 

ماهیت دستگاه

انرژی یا سوخت مصرفی دستگاه میوه خشک کن مدل D۳۰e، برق است و با برق تکفاز ۲۲۰ ولت شهری کار می کند. سیستم حرارت دهی دستگاه نیز از المنت و یک عدد فن صنعتی آکسیال جهت گردش هوا تشکیل شده که به صورت غیر مستقیم عمل کرده و مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده می شود و خواص مواد خوراکی نهایی را کاملا حفظ خواهد کرد. دستگاه همچنین دارای یک پنل کنترل تمام دیجیتال و چراغ های سیگنال برای دما و فن با قابلیت تنظیم دما و زمان است و تایمر جهت خاموش شدن و تابلو برق صنعتی دارای کنتاکتور (برای امپر های بالا ) هم دارد که اتمام سیکل خشک کن را با یک آلارم به اوپراتور اطلاع رسانی کرده و دستگاه را خاموش می کند. وجود چراغ داخلی و شیشه درب سایز بزرگ برای رویت محصول نیز به شما اجازه کنترل روند خشک شدن میوه ها و سبزی ها را می دهد.
موتور این میوه خشک کن توانی معادل ۱۵۰۰ وات دارد که کاملا مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی را پوشش می دهد. وجود یک عایق حرارتی نسوز از جنس پشم شیشه با دانسیته بالا در محفظه خشک کن و همچنین درب یخچالی با پرت حرارتی صفر نیز میزان مصرف انرژی دستگاه برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، را در پایین تر حد ممکن نگه داشته است.


 

ویژگی کالا

جنس سینی های دستگاه میوه خشک کن برقی مدل D۳۰e، فولاد با روکش پلی اتیلن است و بدنه آن نیز از ورقه های دوجداره گالوانیزه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک کار شده تا کاملا مقاوم و ضدضربه باشد و کیفیت و سلامت محصول خروجی هم تضمین شود. نظافت آسان نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز ۶۰ در ۵۵ در ۴۰ سانتی متر است و برای جابه‌ جایی راحت تر مجهز به چرخ است. این محصول دارای  سنسور و ترموستات اتوماتیک برای تنظیم دما هم هست.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    50*60*55 سانتی متر
  • تعداد سینی
    6 سینی
  • تعداد سینی لواشک
    2 عدد
  • سینی اشانتیون اضافه همراه دستگاه (لواشکی)
    دارد
  • ابعاد سینی
    32*48 سانتی متر
  • تایمر
    دارد
  • جنس سینی
    فولاد
  • سوخت مصرفی
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    دوجداره گالوانیزه
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • ترموستات
    دارد
  • جنس عایق
    دوجداره
  • گارانتی
    24 ماه
  • خدمات پس از فروش
    15 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
فلاحت / 29 دی 1401
سلام روز خوش منظور ازدو سال گارانتی برای دستگاه میوه خوش کن اسمی یا نه واقعآ ایراد بوجو بیاد جوابگو هستید وقطعه مشکل دار رو تعویض میکنید
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز