اشتراک گذاری

سمپاش دستی

سمپاش 20 لیتری کبری مدل ASH

VN-21768
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش 20 لیتری کبری مدل ASH

کاربرد و کارايي

سمپاش دستی  که به نام سمپاش گلخانه‌ای نیز شناخته می‌شود، از ادوات و لوازم باغبانی است که با عملکرد ساده برای سمپاشی فضاها و مقیاس‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سمپاش‌های تلمبه ای دستی معمولا در مقیاس‌های ۲ تا ۲۵‌ لیتر در بازار موجود هستند. غالبا استفاده از این دستگاه برای سمپاشی سطوح کوچک، پاسخگوی چند درخت و درختچه و باغچه‌های خانگی است. علاوه بر این، سمپاش دستی  برای مبارزه با حشرات خانگی نیز بسیار مناسب است. این مدل‌ها را می‌توان به عنوان سمپاش پشتی نیز استفاده کرد.

ماهيت دستگاه
ظرفیت این سمپاش 20 لیتر و دارای لانس ، نازل ، و یک سوئیچ ارگونومیک است که در شرایط مختلف می توانید از آن استفاده نمایید. در قسمت بالای این محصول یک دسته تعبیه شده که علاوه بر مقاوم بودن آن باعث شده هنگام جا به‌جایی و حمل به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید. مواد اولیه استفاده شده در این محصول از پلی پروپیلن با درجه کیفی بالا که در برابر مواد شیمیایی واکنش نشان ندهد و این امر باعث افزایش طول عمر سمپاش و مقاومت و استحکام بالا شده است. لذا جنس بدنه‌ی این محصول از پلاستیک فوق العاده مستحکم و مرغوب بوده که در برابر عوامل بیرونی مانند پوشیدگی و زنگ زدگی مقاومت بسیاربالایی دارد. مخزن موجود در این محصول به صورت مدرج بوده و این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید مقدار مصرفی سم را تعیین کنید. این مدل در حالت عمودی دارای قدرت پاشش 8 متری در فشار 2.5 بار و برای حالت افقی 10 متری در فشار 2.5 بار را دارا می باشد.




ويژگي کالا
استفاده از مرغوب ترین متریال به کار رفته که موجب افزایش کارایی و طول عمر این سمپاش در برابر مواد شیمیایی، طراحی ورودی مخزن به صورت بزرگ به منظور سهولت در پرکردن و استفاده آسان برای افراد چپ دست و راست دست می تواند از مهم ترین ویژگی های این دستگاه باشد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    43*15*49 سانتی متر
  • روش حمل
    دستی
  • ظرفیت مخزن
    20 لیتر
  • لانس
    دارد
  • نوع لانس
    معمولی
  • جنس لانس
    استیل
  • مکانیزم سوییچ
    ندارد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    2.64 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز