اشتراک گذاری

خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11

VN-22811
ظرفیت خروجی: 9600 عدد در ساعت
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
گیربکس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11 یکی از انواع دستگاه های خمیر پهن کن است که در این مقاله قصد داریم که در مورد آن اطلاعاتی را ارائه دهیم. به طور کلی دستگاه های خمیر پهن کن در نانوایی ها و قنادی ها به منظور پهن کردن خمیر و در نهایت آماده کردن آن ها برای گذاشتن در تنور و یا فر مورد بهره برداری قرار می گیرند. پس از این که خمیر وزن و آماده شد، دستگاه خمیر پهن کن با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارد برای پهن کردن خمیر اقدام می کند تا آماده ی پخت گردد.

دستگاه خمیر پهن کن برای نانوایی

از دستگاه های خمیر پهن کن بیشتر از هر جا در نانوایی ها و برای نان لواش استفاده می شود. استفاده از دستگاه های خمیر پهن کن در نانوایی ها از مزیت های زیادی برخوردار است همچنان که بازده کار را افزایش می دهد موجب می شود که ضایعات نان نیز به حداقل برسد. انواع مختلفی از دستگاه های خمیرپهن کن وجود دارد که با توجه به نیازی که وجود دارد می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11 است که به دلیل ویژگی های خاصی که دارد بسیار پرطرفدار نیز است.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11 از محبوبترین و جدیدترین دستگاه های خمیر پهن کن است. این دستگاه برای کاربران آن مزیت های زیادی دارد. دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 11 مصرف برق بسیار کمی دارد و همچنین تولید صدا ندارد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و نیاز به اپراتور ماهر ندارد با استفاده از این دستگاه سرعت پخت نان بسیار افزایش می آید که موجب بهره وری بیشتر از کار می شود. همچنین کارکرد با کیفیت دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل یازده سبب می شود که ضایعات نان به حداقل ممکن برسد. از مزیت های دیگر آن کاهش مصرف نمک، قیمت تمام شده نان و افزایش ماندگاری نان است.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11

مشخصات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل

ابعاد دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر شاطریار مدل 11 200 * 87 * 171 سانتی متر است، در مدت زمان یک ساعت توانایی 9600 عدد را دارد و قدرت موتور آن 2.01 اسب بخار است. برقی که توسط آن مصرف می شود، تک فاز است. به دلیل این که جنس بدنه آن استیل است در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت دارد. ولتاژ ورودی به آن 220 ولت است که نشانگر مصرف برق حداقلی است. وزن این دستگاه نیز در حدود چهارصد کیلوگرم است و مجهز به گیربکس است.

 از ابتدای خرید دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل مدل 11 تا شش ماه بعد می توانید در صورت خرابی از گارانتی استفاده کنید. خدمات پس از فروش برای این دستگاه خمیر پهن کن نیز ده سال است و همچنین آموزش نحوه کار با دستگاه نیز داده می شود. در صورتی که نیاز به قطعه ای از این دستگاه باشد و یا نیازمند تعمیر باشد از طریق شرکت ما می توانید برای تامین قطعات و تعمیر دستگاه خمیر پهن کن اقدام کنید. دستگاه خمیر پهن کن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که کیفیت آن را در خروجی مشاهده خواهید کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    200*87*171 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    9600 عدد در ساعت
  • قدرت موتور
    2.01 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    400 کیلو گرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گیربکس
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز