اشتراک گذاری

دستگاه تنور نانوایی

دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001

VN-22941
ابعاد دستگاه: 4.5*1.25*1.6 متر
برق مصرفی موتور گردونه: تک فاز 220 ولت
نوع سوخت مصرفی تنور: گازوئیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001 بپردازیم در صورتی که به دنبال خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001 هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. از دستگاه های تنور که به شکل مدرن طراحی شده اند می توان برای پخت انواع نان ها از جمله نان بربری مورد استفاده قرار داد.

دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001

انواع مختلفی از دستگاه های تنوری وجود دارد که می تواند برای پخت انواع نان مورد استفاده قرار گیرد به طور کلی انواع دستگاه تنور نان را می توان به دو نوع تقسیم بندی کرد که می توانیم به انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک اشاره داشته باشیم. یکی از انواع دستگاه های تنور نان بربری نیمه اتوماتیک، دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001 است این دستگاه برای کارکرد خود نیازمند اپراتور است. از جمله دستگاه های تنوری است که کیفیت پخت آن بسیار عالی است. از این دستگاه برای پخت بربری استفاده می شود و موجب پخت یکنواخت بربری و مغز پخت شدن آن می شود. دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی مدل PT001 به صورت پرتابل است یعنی به راحتی می توان با استفاده از چرخ هایی که در آن تعبیه شده است این دستگاه را جابجا کرد. از دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی می توان در نانوایی ها و رستوران ها استفاده کرد.

مشخصات دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل

از مهمترین مشخصه ها و ویژگی های دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل مدل PT001 این است که میزان ظرفیت خروجی آن صد کیلوگرم در ساعت است. برای پخت بربری از سوخت نوع گازوئیل استفاده می شود اما برای چرخش گردونه نیاز به جریان برق است که نوع برق مصرفی آن تک فاز شهری و 220 ولت است. قدرت موتور که گردونه را با استفاده از جریان برق به حرکت می اندازد یک اسب بخار است. همان طور که گفته شد این دستگاه چرخ دارد که برای راحتی در حمل و نقل در نظر گرفته شده است. ابعاد دستگاه تنور نان بربری پرتابل 4.5 در 2.5 در 1.6 متر است و وزن آن نیز 1420 کیلوگرم می باشد. جنس بدنه نیز استیل است که در برابر رطوبت کم مقاوم است و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود.

خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل

اگر قصد خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازوئیل را دارید این دستگاه را می توانید از طریق سایت ما خریداری کنید. مزیت خرید دستگاه تنور نان بربری پرتابل از سایت ما این است که از تاریخ خرید به مدت شش ماه گارانتی دارد. همچنین شما می توانید از خدمات پس از فروش این محصول در زمینه تعمیر و تعویض قطعات که به مدت ده سال است، استفاده کنید. این دستگاه با کیفیت را می توانید با قیمت مناسب از طریق سایت ما خریداری کنید. امکان ارسال آن به تمامی نقاط کشور وجود دارد. برای خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی کافی است که سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و هزینه دستگاه را پرداخت کنید تا بلافاصله دستگاه آماده و ارسال شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    4.5*1.25*1.6 متر
  • چرخ
    دارد
  • ظرفیت خروجی
    100 کیلوگرم در ساعت
  • نوع سوخت مصرفی تنور
    گازوئیل
  • برق مصرفی موتور گردونه
    تک فاز 220 ولت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    1420 کیلو گرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز