اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن 10 سینی به همراه اسلایسر دستی و دوخت پلاستیک

VN-22971
ظرفیت دستگاه: 15 کیلوگرم در هر پارت
توان: 1000 وات
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: گالوانیزه
تعداد سینی: 10 سینی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

20,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

20,900,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن 10 سینی به همراه اسلایسر دستی و دوخت پلاستیک

در قدیم میوه های خشک یکی از تنقلات مورد استفاده بود که به صورت آفتاب خشک درست می شدند اما امروزه این کار با کمک دستگاه های پیشرفته انجام می شود. یکی از این دستگاه ها دستگاه میوه خشک کن ۱۰ سینی است که به همراه اسلایسر دستی و دوخت پلاستیک می باشد و به صورت صنعتی تر و در حجم زیاد این کار را انجام می دهد. وجود اسلایسر در کنار این دستگاه باعث می شود تا شما بتوانید میوه ها را یکنواخت تر و بهتر برش زده و اسلایس نمایید.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه های میوه خشک کن در اندازه ها و ظرفیت های مختلفی در بازار موجود می باشند که برخی از آنها در سایز های کوچک تر و ظرفیت کمتر و برخی دیگر حالتی نیمه صنعتی دارند و می توانند با گنجایش بیشتری میوه و سبزیجات خشک را تولید نمایند. با تهیه این دستگاه ها در کارگاه های تولیدی می توان این تنقلات مفید را در حجم زیاد تولید کرد. یکی از میوه خشک کن ها، دستگاه میوه خشک کن ۱۰ سینی است که از مزایا آن داشتن اسلایسر و دوخت پلاستیک می باشد.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۱۰ سینی

این دستگاه میوه خشک کن دارای طول، عرض و ارتفاعی برابر با ۵۰*۵۰*۶۰ می باشد. همچنین وجود ۱۰ سینی در آن باعث می شود تا ظرفیت دستگاه بالا باشد. اندازه سینی ها ۴۸*۳۲ سانتی متر می باشد. جنس این سینی ها فلزی بوده و برای انجام درست خشک کردن میوه ها، به صورت مشبک ساخته شده است. این دستگاه می تواند در هر بار استفاده در حدود ۱۵ کیلوگرم خروجی میوه خشک داشته باشد.

توضیحات فنی دستگاه میوه خشک کن با ظرفیت ۱۰ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۱۰ سینی با برق کار می کند و توان مصرفی آن ۱۰۰۰ وات می باشد. به منظور بالا رفتن مقاومت دستگاه، بدنه این دستگاه از ورق گالوانیزه ساخته شده و رنگ بدنه آن الکترواستاتیک است که میوه خشک کن مورد نظر را ضد خش کرده است. دستگاه میوه خشک کن ۱۰ سینی، عمل خشک کردن میوه ها را با کمک فن های قوی که دارا می باشد، انجام می دهد.

وجود سنسورهای تنظیم کننده دما و رطوبت در این دستگاه باعث شده تا کیفیت محصول نهایی بالا باشد. همچنین وجود ترموستات باعث شده تا کار با این دستگاه بسیار ساده باشد. وجود اسلایسر های اورجینال در کنار این دستگاه به شما کمک می کند تا بتوانید میوه ها را برش های ۱ تا ۸ میلی متری و به صورت یکنواخت، برش بزنید. همچنین داشتن تیغه های متعدد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید مواد را به غیر از حالت اسلایس به صورت خلال و یا نگینی نیز درآورید. در این اسلایسر از تیغه استیل استفاده شده که خاصیت ضد سایش نیز دارد.

استفاده از این اسلایسر باعث می شود تا بتوانید برش های یکنواخت و منظم داشته باشید. همچنین در کنار این اسلایسر وجود دستگاه دوخت پلاستیک باعث می شود تا بتوانید دوخت های ۳۰ سانتی در بسته بندی های پلاستیکی داشته باشید و در نتیجه پس از تولید میوه های خشک، آنها را به سهولت بسته بندی نمایید.

شما می توانید این میوه خشک کن را با خیالی آسوده تهیه نمایید زیرا دارای گارانتی به مدت ۳۵ ماه و خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال می باشد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    60*50*50 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    15 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    10 سینی
  • ابعاد سینی
    48*32 سانتی متر
  • جنس سینی
    مشبک فلزی
  • سوخت مصرفی
  • توان
    1000 وات
  • جنس بدنه
    گالوانیزه
  • رنگ بدنه
    الکترواستاتیک
  • فن
    دارد
  • سنسور
    دارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
ملک مختاری / 5 شهریور 1401
سلام وقتتون بخیر باشه انشاالله بالاترین دمایی که این دستگاه چند درجه هستش
کارگر / 21 دی 1400
سلام.هزینه مصرف برق رو چقدر بالا میبره؟
پاسخ
ویترین نت / 21 دی 1400 17:25

سلام.650 وات در ساعت و تعرفه برق هم میتوانید تو سایت اداره برق ببینید

نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز