اشتراک گذاری

داروهای دام بزرگ

آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام

VN-23514
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: جذب سموم قارچی قطبی و غیر قطبی
افزایش کارآیی سیستم ایمنی
التیام سریع تر عوارض ناشی از سموم قارچی
جلوگیری از رشد کپک و قارچ
خاصیت آنتی اکسیدان
زمان مصرف: روزانه دو بار تا بهبودی کامل
ترکیبات دارو: نعنا فلفلی، مورد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام

آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام از جمله دارو های درمان کننده عفونت ها دامی می باشد. آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام ترکیبات صد در صد گیاهی از جمله نعنا فلفلی، مورد و ... را شامل می شود. این دارو گیاهی دامی که به صورت اسپری مورد استفاده قرار می گیرد جهت درمان عفونت های پوست، لب، دهان و نیز رفع سموم قارچی کاربرد دارد. داروی آفتوفین گیاهی علاوه بر درمان بیماری های دامی موجب تسریع در روند ترمیم جای زخم می شود.

آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام

در حال حاضر انواع دارو های گیاهی ویژه دام در بازار موجود هست که توسط برند های معتبر تولید می شود و کاربرد های متنوعی دارد. از بین انواع دارو های گیاهی مخصوص دام می توان به داروی آفتوفین اشاره کرد. داروی گیاهی آفتوفین که ویژه دام فرآوری شده برای انواع دام سبک و سنگین مناسب می باشد. با تهیه این داروی گیاهی آفتونین به بهترین نحو می توان از آن جهت درمان انواع دام بهره برد.

آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام

مشخصات آفتوفین

در ترکیب آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام از مواد موثر گیاهی از جمله نعنا فلفلی استفاده می شود. از دیگر ترکیبات گیاهی داروی آفتوفین، گیاه مورد می باشد. داروی آفتوفین که به شکل اسپری در بازار عرضه می شود خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و ترکیبات موثره غنی را شامل می شود. داروی آفتوفین حاوی اسید های فنولی، تانن ها و فلانوئید ها هست که ترکیبات موثر و قوی در برابر انواع عفونت ها را تشکیل می دهد. فلانوئید های موجود در عصاره مورد به کار رفته در داروی آفتوفین دارای اثرات ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد.

مکانیزم درمانی داروی گیاهی آفتوفین مخصوص دام چهار مرحله را شامل می شود. در مرحله نخست داروی آفتوفین گیاهی به تسکین درد و کاهش دما در محل التهاب منجر می گردد که در نتیجه بی قراری دام از بین می رود. در مرحله دوم دارو سبب کاهش ویروس ها شده و آسیب های ویروسی را به حداقل می رساند. در مرحله بعدی شامل خنثی کردن اثر رادیکال های آزاد در محل زخم و التهاب هست که منجر به تسریع در روند بهبود زخم دام می شود. و در نهایت سلول های ترمیمی مانند فیبروبلاست ها تحریک شده و ترمیم زخم صورت می گیرد.

کاربرد های آفتوفین

با توجه به کاربرد های متنوع داروی آفتوفین این دارو به عنوان یکی از کارآمد ترین دارو های گیاهی دامی شناخته می شود. آفتوفین داروی گیاهی ویژه دام کاربرد های متنوعی دارد که از آن میان می توان به درمان تاول ها و بثورات جلدی دام اشاره کرد. برای درمان عوارض ناشی از سموم قارچی در دام ها دارو گیاهی آفتوفین بهترین انتخاب می باشد. این داروی استاندارد و صد در صد گیاهی در درمان جذب سموم قارچی قطبی و غیر قطبی در حیوانات نقش موثری دارد.

از دیگر کاربرد های داروی گیاهی آفتوفین می توان به بهبود زخم های مزمن دام اشاره کرد. از بیماری های که انواع دام بدان مبتلا می شود زخم های عفونی هست که بر روی پوست، لب، دهان و مخاط دام ایجاد می گردد. جهت درمان زخم های عفونی دام با کمک داروی گیاهی آفتوفین ابتدا باید لایه نکروزه شده برداشته شده و سپس محل زخم با داروی آفتوفین اسپری شود.

از طرف دیگر داروی گیاهی آفتونین مخصوص دام به افزایش سیستم ایمنی بدن دام کمک نموده و می توان از آن جهت درمان عفونت های باکتریایی، اکتیمای واگیر و عفونت های ثانویه بهره برد. جهت درمان بهتر دام استفاده از داروی گیاهی آفتوفین به صورت دو بار در روز ضرورت دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    جذب سموم قارچی قطبی و غیر قطبی
    افزایش کارآیی سیستم ایمنی
    التیام سریع تر عوارض ناشی از سموم قارچی
    جلوگیری از رشد کپک و قارچ
    خاصیت آنتی اکسیدان
  • زمان مصرف
    روزانه دو بار تا بهبودی کامل
  • ترکیبات دارو
    نعنا فلفلی، مورد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز