اشتراک گذاری

گلایکول ها

منو اتیلن گلایکول MEG

VN-23850
فرمول شیمیایی: C2H4(OH)2
گرید: MEG
ویزگی ظاهری: مایع بی رنگ
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 100 تن
حداقل سفارش: 100 تن
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات منو اتیلن گلایکول MEG

منو اتیلن گلایکول MEG از ترکیبات پر کاربرد در صنایع تولیدی به حساب می شود. از مشخصات منو اتیلن گلایکول MEG می توان به قابلیت حل با حلال های آلی و بی رنگ و بی بو بودن اشاره نمود. داشتن نقطه جوش و درجه انجماد بالا و نیز قابلیت حمل گرمای بالا از ویژگی های منو اتیلن گلایکول می باشد. در حال حاضر از منو اتیلن گلایکول در صنایع تولیدی سیالات انتقال حرارت، الیاف نساجی، پلی استر و ... استفاده می شود.

منو اتیلن گلایکول MEG

منو اتیلن گلایکول از جمله ترکیبات آلی هست که در صنایع تولیدی به عنوان پیش ماده در تهیه پلیمر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که با نام اتیلن مونو گلیکول، مونو گلیکول و ... عرضه می گردد به عنوان ماده ضد یخ هم شناخته می شود. منو اتیلن گلایکول از نظر ظاهری بی رنگ، بی بو و در عین حال سمی می باشد و غالبا به صورت بسته بندی بشکه ای در دسترس خریداران عمده و خرده قرار می گیرد.

مشخصات منو اتیلن گلایکول

منو اتیلن گلایکول MEG اسیدیته ندارد و می توان آن را با اکثر حلال های آلی ترکیب نمود. نقطه ذوب منو اتیلن گلایکول 13 درجه سانتیگراد و نقطه جوش این ماده کاربردی 198 درجه سانتی گراد تخمین زده می شود. از دیگر مشخصات فنی منو اتیلن گلایکول می توان به دمای خود آتشگیری 398 درجه سانتی گراد اشاره کرد. همچنین منو اتیلن گلایکول از مزه ای شیرین برخوردار بوده و با آب قابل امتزاج می باشد.

منو اتیلن گلایکول MEG

ویژگی ها و کاربرد منو اتیلن گلایکول

از آنجا که منو اتیلن گلایکول MEG می تواندبا ترکیبات مختلفی آمیخته شود به آب شباهت زیادی دارد. از طرف دیگر منو اتیلن گلایکول به راحتی در دسترس بوده و با قیمت پایین می توان این محصول را تهیه کرد. از آنجا که منو اتیلن گلایکول درجه انجماد و نقطه جوش بالایی دارد در صنایع تولیدی متنوعی به کار گرفته می شود. منو اتیلن گلایکول قابلیت حمل گرمای بالایی داشته و همچنین از ماندگاری قابل توجه برخوردار می باشد.

منو اتیلن گلایکول اصل و مرغوب قابل اشتعال بوده و آب را به سرعت جذب می کند. به دلیل طعم شیرینی که منو اتیلن گلایکول دارد کودکان و حیوانات را جذاب بوده و از این رو باید دور از دسترس نگه داشته شود. همچنین باید توجه داشت که مصرف اشتباهی منو اتیلن گلایکول آسیب جدی به سلامت فرد وارد می کند.

منو اتیلن گلایکول به عنوان یک ماده ضد یخ و ضد انجماد شناخته می شود و در انواع خودرو ها به کار می رود. از نکات مهم در زمینه مصرف منو اتیلن گلایکول در اتومبیل احتمال خطر احتراق در صورت نشتی خودرو می باشد.

زمانی که منو اتیلن گلایکول در آب حل گردد سبب شکسته شدن پیوند هیدروژنی شده و نقطه انجماد مخلوط را کاهش می دهد. از کاربرد های منو اتیلن گلایکول می توان به انتقال حرارت جابه جایی در اتومبیل ها، کامپیوتر و... اشاره کرد.

منو اتیلن گلایکول خنک کننده بوده و جهت انتقال گرمی زمین در سیستم های زمین گرمایی و تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از منو اتیلن گلایکول در تولید رنگ های لاتکس، سیالات انتقال حرارت، چسب های پایه آبی و امولسیون آسفالت و ... به کار گرفته می شود. در بین سایر کاربرد های منو اتیلن گلایکول می توان به تهیه رزین ها و فیبر های پلیمری باکیفبت و نیز تولید الیاف نساجی استاندارد، چرم و کاغذ اشاره نمود. از طرف دیگر از منو اتیلن گلایکول در صنایع الیاف پلی استر، بطری های نوشیدنی و تولید خازن های الکترولیتیکی استفاده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کشور سازنده
    ایران
  • فرمول شیمیایی
    C2H4(OH)2
  • گرید
    MEG
  • ویزگی ظاهری
    مایع بی رنگ
  • بسته بندی
    بشکه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز