اشتراک گذاری

پماد

پماد گیاهی بواسیر هموروهیل

VN-24390
نوع بسته بندی: تیوپی
کاربرد: درمان هموروئید (بواسیر)
اثرات دارویی: رفع علائم بیماری شامل خون ریزی، درد، سوزش و خارش
ضد التهاب، ضدعفونی کننده
مواد تشکیل دهنده: عصاره گندتا، مقل، روغن کنجد
طریقه مصرف: مقعدی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پماد گیاهی بواسیر هموروهیل

در صورتی که به بیماری هموروئید مبتلا هستید و با مشکلاتی در رابطه با این بیماری دست به گریبان می باشید، بهترین راهکار برای شما استفاده از پماد گیاهی بواسیر هموروهیل خواهد بود. از آنجایی که این پماد خاصیت درمانی داشته و کاملا به صورت گیاهی تهیه شده، بی ضرر می باشد و می توانید با خیالی آسوده از بابت نداشتن عوارض جانبی از آن استفاده نمایید. با استفاده از این داروی گیاهی و تکمیل دوره درمان آن از دست علائم آزار دهنده این بیماری خلاص خواهید شد.

پماد گیاهی بواسیر هموروهیل

پمادهای آنتی هموروئید به منظور درمان بواسیر بسیار متنوع هستند اما پیشنهاد ما به شما که از این بیماری رنج می برید، استفاده از پماد گیاهی بواسیر هموروهیل می باشد. استفاده از این پماد به دلیل تیوپی بودن و دارا بودن اپلیکاتور بسیار ساده خواهد بود. این پماد با استفاده از خواص گیاهانی که در ترکیب ساخت آن وجود دارد، دارای خاصیت قابض کنندگی ناحیه مورد نظر می باشد و علائم حاصل از این بیماری را کاهش داده و در نهایت آنها را از بین می برد. در نگهداری از این پماد باید دقت نمایید زیرا نباید در معرض آفتاب قرار داشته باشد و بهترین محیط برای آن، دمای کمتر از 20 درجه سانتیگراد می باشد. این دارو تنها مختص به درمان بیماری مورد نظر می باشد.

یکی از ویژگی های این دارو، نداشتن ممنوعیت در استفاده از آن می باشد به طوری که حتی خانم های باردار نیز بدون نگرانی می توانند از این دارو استفاده نمایند مگر آن که به مواد تشکیل دهنده آن حساسیت داشته و یا در اثر استفاده علائمی حساسیت در آنها بروز نماید.

پماد گیاهی بواسیر هموروهیل

مشخصات داروی گیاهی بواسیر هموروهیل

از مشخصات منحصر به فرد این داروی گیاهی می توان به مواردی همچون تیوپی بودن آن اشاره داشت که در واقع استفاده از آن را برای مصرف کننده بسیار راحت می کند. تیوپ این پماد 50 گرمی است و در واقع پمادی موضعی محسوب می شود. به منظور استفاده از این پماد به همراه تیوپ در بسته بندی تعدادی اپلیکاتور قرار گرفته که بتوانید به راحتی از این پماد استفاده نمایید.

از این دارو به صورت مقعدی باید استفاده کرد که نحوه استفاده از آن بسیار ساده و در بروشور راهنمای داخل جعبه به طور کامل راجع به آن توضیح داده شده است. این دارو دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی می باشد که از تجمع میکروب های ناحیه مقعدی می کاهد.

مواد تشکیل دهنده و اثرات دارویی پماد آنتی هموروئید هموروهیل

پماد گیاهی بواسیر هموروهیل از عصاره گندتا به همراه روغن کنجد و در کنار این دو، مقل تشکیل شده است. از سایر مواد گیاهی تشکیل دهنده این دارو می توان به ابوخلساء و موم زنبور عسل نیز اشاره داشت. البته باید با نظر پزشک از این دارو استفاده نمایید زیرا در صورت وجود هرگونه حساسیت به گیاه گل سرخ، نباید از این دارو استفاده کنید.

پماد دهن کراث هموروهیل در رفع علائم بیماری بواسیر بسیار کمک می کند. علائمی همچون درد و خونریزی که افراد گرفتار به این بیماری از آن رنج می برند. از دیگر علائم این بیماری آزار دهنده خارش و سوزش در ناحیه مقعدی می باشد که با استفاده از پماد گیاهی بواسیر هموروهیل می توانید به میزان قابل توجهی از آن بکاهید. همچنین از دیگر خواص این داروی گیاهی می توان به برطرف کردن التهابات در ناحیه مقعدی و اشاره داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • نوع بسته بندی
    تیوپی
  • کاربرد
    درمان هموروئید (بواسیر)
  • اثرات دارویی
    رفع علائم بیماری شامل خون ریزی، درد، سوزش و خارش
    ضد التهاب، ضدعفونی کننده
  • مواد تشکیل دهنده
    عصاره گندتا، مقل، روغن کنجد
  • طریقه مصرف
    مقعدی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز