اشتراک گذاری

آرام بند

آرام بند فاتلس مدل D89

VN-24855
کشش برای هر لنگه: 120 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آرام بند فاتلس مدل D89

آرامبند D89 محصولی با کیفیتی و کاربردی برای کنترل سرعت و بسته شدن درب حیاط بوده که توسط کمپانی فاتلس به بازار ارائه شده است، برند فاتلس کار خود را در کشور ایتالیا شروع کرده و در چندین سال گذشته با تولید محصولات با کیفیت توانسته به عنوان یک برند اقتصادی و تجاری در بازار جهانی شناخته شود، آرام بند درب فاتلس دارای استاندارد های اتحادیه اروپا و نمره قبولی در آزمایش کنترل کیفیت CE بوده که سلامت و طول عمر بالا محصولات خود را تضمین می کند.

مشخصات فنی آرام بند فاتلس مدل D89
فنر درب حیاط فاتلس قابلیت تنظیم سرعت به طور سه زمانه را دارد، نحوه عملکرد این نوع آرامبند مانند دو زمانه می باشد و فقط بسته شدن درب با اطمینان بیشتری صورت می گیرد، به طوری که بعد از رها شدن درب در ابتدا و کمی قبل از بسته شدن درب سرعت درب کاسته می شود و با سیستم هیدرولیکی که فشار اضافه به درب وارد می کند تا درب کاملا بسته شود و همینطور به شدت به چارچوب کوبیده نشود.آرام بند فاتلس مناسب برای درب هایی به ابعاد 140 سانتی متر و به جرم  120کیلو گرم است.

مشخصات ظاهری و رابط کاربری
آرامبند فاتلس از بدنه ای مستطیل شکل از جنس فولاد با ترکیبات آلیاژی تشکیل شده است که علاوه بر بدنه مقاوم دارای ویژگی ضد حریق بودن نیز می باشد که در مواقع آتش سوزی مانع باز شدن درب نبوده. این کالا قابلیت پشتیبانی از انواع قفل های برقی را دارد و قدرت هر لنگه جک 80 کیلو گرم می باشد، و با توجه به ابعاد مناسب و طراحی ساخت کاربردی امکان نصب بر تمامی درب های آهنی و چوبی را دارد. با پیچ آلن شما می توانید فنر دستگاه و مدت زمان STOP جک رو تغییر بدهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مدار
    سه سرعته
  • کشش برای هر لنگه
    120 کیلوگرم
  • کشور سازنده
    ایتالیا
  • گارانتی
    120 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز