اشتراک گذاری

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگی پرایم مدل کاستامایز - Castomize

VN-25183
درجه بازشدگی: 140 درجه
کشش برای هر لنگه: 1000 کیلوگرم
قدرت پشتیبانی : 7 متر هر لنگه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جک درب پارکینگی پرایم مدل کاستامایز - Castomize

مشخصات جک پرایم Castomize درب تک لنگه

جک پرایم تک بازو دارای یک بازو با شفت 70 سانتیمتر است که بلندترین نمونه بازو ساخته شده در ایران میباشد. البته تا آنجایی که ما میدانیم بلندترین بازو ساخته شده در نمونه های خارجی نیز 70 سانتیمتر است که برای جک پارکینگی نایس Toona 7 است. پس می توان نتیجه گرفت جک پرایم Castomize بلندترین شفت جک کنترلی را در جهان دارا می باشد.

حال سوال می شود این شفت بلند چه کاربردی دارد. در جواب باید گفت پایه جلو بازو هر چقدردرب را از جلوتر و نزدیک به قفل برقی بگیرد برای باز و بسته نمودن درب به قدرت کمتری نیاز است و برای دربهای خیلی بلند و یا خیلی سنگین و همچنین دربهایی که در معرض باد قرار دارند توصیه می شود.

 

قدرت بازوهای جک پارم Castomize یک تن است و می تواند درب پارکینگ با این وزن را به حرکت در آورد. توصیه ما برای میزان تردد در روز 100 بار می باشد که این میزان جک کنترلی پرایم را مناسب ساختمانهای پرتردد می نماید. این جک عظیم الجثه بدون برآمدگی چشمگیر موتور طراحی شده و محل کلید خلاص کن آن در بالای موتور تعبیه شده که به مانند جک پارکینگی یال در محل مناسبی است و می توان به راحتی آن را به حالت خلاص و یا برقی در آورد. با به کار افتادن جکها صدای آزار دهنده ای نخواهید شنید، اما به نسبت جکهای پارکینگی دولنگه 24 ولت و برخی از 220 ولتهای دولنگه، این جک صدای بیشتری تولید می کند.

مشخصات فنی جک تک بازو پرایم:

بازوها با شفت 70 سانتیمتری

قدرت بازو تا 1000کیلوگرم

300 وات و 0.7 آمپر

حداکثر بازشو استاندارد 140 درجه

نکته خاصی که در مورد جک پرایم Castomize باید گفت که این جک انحصارا برای درب تک لنگه طراحی شده است که در کمتر برندهای دیگر شاهد این موضوع بودیم. در دیگر برندها جک های دو لنگه پر قدرت را خرد کرده و به پک تک لنگه تبدیل میکنند. شاید در نگاه اولیه فرق آنچنانی بین این دو نباشد اما ما در اینجا دو تفاوت مهمی را بین این دو بیان میکنیم که شاید توجه زیادی به آن نشده باشد.

 

از لحاظ فنی جک پارکینگی دو لنگه برای درب های دو لنگه طراحی شده است و می توان قدرت و کشش محدودی را برای این نوع جکهای پارکینگی قائل شد. اما گیریبکس مدل پرایم با مدل دو لنگه این شرکت متفاوت است و طراحی آن بر اساس قدرت است، تا جایی که روی پک جک پرایم محدودیت قدرتی در نظر گرفته نشده است.

اگر مصرف کننده از یک پک جک پارکینگی دو لنگه یک بازو به همراه متعلقات را بخواهد باید هزینه غیر منصفانه ای پرداخت نماید. مثلا اگر یک پک دو لنگه مبلغ چهار میلیون تومان قیمت داشته باشد برای خرید پک تک لنگه آن برند حدودا باید 3300000 باید پرداخت شود. در صورتی که یک بازو کم شده که هزینه خرید آن بیش از 1500000 تومان می باشد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • درجه بازشدگی
    140 درجه
  • کشش برای هر لنگه
    1000 کیلوگرم
  • تعداد ریموت
    2 عدد
  • قدرت پشتیبانی
    7 متر هر لنگه
  • کشور سازنده
    ایرانی
  • گارانتی
    60 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز