اشتراک گذاری

استرچ غذایی

استرچ غذایی

VN-28182
عرض: 10 تا 50 سانتیمتر
ضخامت: 8 تا 12 میکرون
رنگ بندی: شفاف
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
حداقل سفارش: 500 کیلوگرم
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

محصولات مشابه
توضیحات
توضیحات

توضیحات استرچ غذایی

شرکت شمس پلاست طب اولین تولید کننده سلفون استرچ غذایی (روکش محافظ مواد غذایی ) با خاصیت ضد بخار سرد و گرم با استفاده از مواد اولیه مرغوب به نام LLDPE در کشور است.

سلفون استرچ یکی از فرآورده های پلاستیکی نازک است که با خاصیت کشسانی بالا و چسبندگی مناسب تولید میشود.

ویژگی سلفون استرچ غذایی

مهم ترین ویژگی سلفون استرچ غذایی محافظت از مواد غذایی در برابر گرد و غبار و حفظ سلامت محصول در حین حمل و نقل است. این محصول با وکیوم مواد غذایی مانع از فاسد شدن سریع آنها میشود. همچنین جلا و شفافیتی که در آن وجود دارد موجب زیبایی در امر بسته بندی کالا میشود که علی رغم ضخامت کم، استحکام بالایی دارد. همین ویژگی سبب می شود که به سختی آسیب ببیند.
 

مشخصات استرچ غذایی:
 استرچ غذایی تولیدی با روش های استاندارد، با استفاده از مواد LLDPE در عرض های  10 الی 2 متر و در ضخامت های 8 الی45 میکرون تولید می شود.

همان طور که بهتر میدانید، بسته بندی برای مواد غذایی از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌تواند باعث شود تا آنها برای مدت زمان کاملاً سالم بمانند. به همین خاطر تولید کنندگان محصولات بسته بندی نایلون های را به بازار عرضه کردند که می توانند به بهترین شکل ممکن از مواد غذای محافظت کند. از جمله بهترین آنها می‌ توان به استرچ غذایی اشاره کرد که استفاده از این استرس دارای مزایای متعددی بوده و در حال حاضر نیز به عنوان بهترین فیلم های بسته بندی به بازار عرضه می شود.در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این محصول توضیحاتی را به شما ارائه دهیم.

به طور کلی استرچ های غذایی دقیقا همانند سلفون مواد غذایی اند که برای تولید آن ها از بهترین مواد اولیه استفاده می شود. این محصولات در کیفیت های متفاوت در کارخانه ها به تولید رسیده و ظاهر تمامی آن ها شفاف است. خوشبختانه استرچ ها دارای مقاومت بالایی هستند و می توان از مواد غذایی در مقابل نفوذ گرد و غبار، رطوبت و…محافظت کنند. صاحبین صنایع مواد غذایی با انتخاب این نایلون بسته بندی می تواند سلامت محصولات خود را تضمین کنند.

مزایای استفاده از استرچ غذایی
 در حقیقت استرچ غذایی باعث شده تا بتوان محصولات غذایی را در مقابل نفوذ میکروب، گرد و غبار،  رطوبت و.. محافظت کرد. از طرفی تمامی استانداردهای بهداشتی را نیز رعایت کرو. علاوه بر تمامی موارد استفاده از استرچ ها سبب حفظ تازگی میوه ها و همچنین شادابی آن ها می شود و کیفیت اولیه آنها هیچ تغییری نمی کند.

 استفاده از این محصولات به این صورت است که ابتدا این فیلم ها را بدون محصولات کشیده و پس از کشیده شدن کامل این آن ها به دور مواد غذایی،  کاملاً وکیوم می شود و هوای داخل آن ها تخلیه خواهد شد. این موضوع کمک می کند  تا هیچ نوع هوا و یا میکروب وارد مواد غذایی نشود.استفاده عمده این نایلون های بسته بندی برای پکیج سبزیجات، میوه، لبنیات گوشت، مرغف مواد پروتئینی، شیرینی، شکلات غذای آماده و… است.

ویژگیهای استرچ بسته بندی مواد غذایی

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         دارای خاصیت ضد تعریق

·         استحکام بالا

·         کشسانی بالا

·         چسبندگی مناسب

·         شفافیت

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض
    10 تا 50 سانتیمتر
  • ضخامت
    8 تا 12 میکرون
  • رنگ بندی
    شفاف
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز