اشتراک گذاری

کارواش خانگی

کارواش خانگی کارچر KHB6 Battery Set

VN-29038
قابلیت مکش مواد شوینده: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کارواش خانگی کارچر KHB6 Battery Set

کارواش خانگی KHB6 Battery Set کارچر ، سبک بوده و با فشار متوسط و منبع تغذیه باتری ۱۸V تقریباً همه سطوح خانگی مقاوم به آب را در خانه بدون نیاز به منبع تغذیه تمیز می کند. می توانید به سادگی شلنگ را وصل کنید و محصول آماده کار می شود. با استفاده از نازل، گرد و خاک و آلودگی های سخت تر به سرعت از مبلمان باغ، اسباب بازی ها، در و پنجره و موارد دیگر حذف خواهد شد. اگر در اطراف محیط باغ گل و لای و گرد  و خاک انباشته شده باشد، کارواش کارچر با استفاده از نازل چرخشی می تواند با سرعت و کیفیت چنین آلاینده هایی را از میان بردارد. هر دو نازل ، باتری قابل تعویض و شارژر باتری در محدوده منبع گنجانده شده است.

ویژگی های دستگاه کارواش خانگی KHB6 Battery Set

نوآوری، کارایی و کاربردی بودن از ویژگی های اصلی دستگاه کارواش خانگی مدل KHB6 Battery Set کارچر می باشد و انقلابی در نظافت منازل و باغ های به وجود آورده است. باتری استفاده شده در کارواش کارچر مدل KHB6 Battery Set قابل تعویض بوده که آن را می توان در همه دستگاه های دارای باتری V18 در پلت مخصوص باتری به کارگیری کرد. به لطف فناوری نوآورانه Real Time، نمایشگر اختصاصی باتری ظرفیت باقی مانده هنگام کار و مدت زمان مورد استفاده را نشان می دهد. طیف گسترده ای از لوازم جانبی برای این دستگاه تولید شده است و به عنوان مثال می توان به فوم جت، برس شستشو و شلنگ مکش اشاره کرد. دستگاه کارچر حداکثر ۲۴ بار فشار را به ارمغان می آورد و علاوه بر آن نحوه استفاده از این محصول بسیار ساده و برای افراد بی تجربه نیز بدونه مشکل خواهد بود.

به لطف طرحی نوآورانه، بدنه دستگاه به نحوحی مدلسازی شده است تا در حین استفاده، اپراتور را خسته نکند. دو نازل استفاده شده در کارواش خانگی مدل KHB6 Battery Set با قابلت اتصال سریع به راحتی قابل تعویض هستند. نازل متغیر با قابلیت تنظیم فشار برای تمیز کردن ملایم و نازل چرخشی برای خاکهای سرسخت تر در دسترس قرار داردند؛ همچنین هر دو نازل، باتری قابل تعویض و شارژر باتری در محدوده منبع گنجانده شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • فشار کاری
    24 بار
  • دبی اب خروجی
    20 لیتر بر دقیقه
  • بیشینه دمای مجاز آب ورودی
    40 درجه سانتیگراد
  • منبع تغذیه (ولتاژ/ فرکانس)
    18 ولت / 50 هرتز
  • توان منبع تغذیه
    2500 وات
  • قابلیت مکش مواد شوینده
    دارد
  • طول شلنگ فشار قوی
    5 متر
  • فیلتر آب ورودی
    دارد
  • وزن
    1.3 کیلوگرم
  • ابعاد(طول*عرض* ارتفاع)
    26.5*8.9*30.2 سانتی متر
  • تجهیزات همراه
    نازل چرخشی, نازل متغیر با قابلیت تنظیم فشار
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز