اشتراک گذاری

خط بسته بندی حبوبات

خط بسته بندی حبوبات

VN-4100
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خط بسته بندی حبوبات

مشخصات دستگاه چهارتوزین و نوار نقاله جلو بسته بندی :
دستگاه های بسته بندی توزین دار به صورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و از سیستم های دیجیتالی برای مدیریت موتورخانه ی بسته بندی و سیستم توزین استفاده میکنند.
مدل دیگری از این دستگاه، سیستم دستگاه بسته بندی دوتوزین نام دارد که تنها تفاوت آن با دستگاه بسته بندی چهارتوزین در سرعت بسته بندی آنهاست.
دلیل نامگذاری این دستگاه ها تعداد وزنه های دیجیتالی آنهاست بسته بندی کلیه مواد گرانولی شامل انواع حبوبات، غلات، خشکبار ، قند و شکر، نمک، تخمه، پسته، کشمش، چای، مواد شیمیایی گرانولی و … می باشد.
این دستگاه توانایی بسته بندی اقلام بالا را در بسته هایی با لفاف سلفونی، پلی استر، ترسبافون صدفی ، فویل آلومنیوم و اکثر لفاف هایی که به صورت رولی عرضه میشوند را دارد.
خط بسته بندی حبوبات

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    15 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
رضا ازادی / 13 بهمن 1397
سلام چند نفر خیر برای اشتغال زایی برای خانمهای سرپرست خانواده تصمیم به راه اندازی کارگاهی مانند بسته بندی حبوبات یا امثال آن گرفته اند . امکان فروش را تا حدودی دارند ولی برای تولید و راه اندازی اولیه کار خرید دستگاه و خط تولید و اینکه در چه حد و سطحی باید ورود کنند و از کجا شروع کنند و چه مجوزهایی احیانا لازم است و راهنمایی های اولیه .... نیاز به اطلاعات داریم لطفا بخاطر خدا و خلق خدا که بتوانیم اشتغال زایی بکنیم و سرمایه گذاری مان به هدر نرود یا دستگاه های مناسب را خریداری نکرده باشیم و... کمکمان و راهنمایی مان کنید ممنون می شویم
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز