اشتراک گذاری

نرم افزار طراحی الگو و برش

نرم افزار طراحی الگو، سایزبندی و چیدمان جمینی

VN-7017
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نرم افزار طراحی الگو، سایزبندی و چیدمان جمینی

نرم‌افزار طراحى الگو و سایزبندى جمینی (Gemini)، محصولى جامع به‌ منظور طراحى دقیق، سریع و بدون خطاى الگو مطابق با خواست تولیدکنندگان پوشاک مى‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار، طراحان لباس و الگو مى‌توانند مطابق با متد دلخواه خود و بدون محدودیت، الگوى موردنظر را طراحى نموده، سپس با استفاده از جداول استاندارد سایز موجود در آرشیو نرم‌افزار یا با بهره‌گیرى از جداول مورد تأیید خود که به نرم‌افزار افزوده مى‌شود، الگو را سایزبندى نمایند.
ره‌ گیرى از رابط کاربرى فارسى و انگلیسى، ابزارهاى توابع پیشرفته طراحى الگو نظیر ابزار ایجاد ساسون، انتقال ساسون، پلیسه به روش‌هاى مختلف، توابع ایجاد حق درز لباس، ایجاد چرت، اوازمان و غیره این امکان را براى طراحان فراهم مى‌سازد تا به سادگى و دورى از خطاهاى متداول طراحى الگو، طراحى نمایند. همچنین امکان ایجاد منحنى‌هاى کامل و یکنواخت با استفاده از تابع منحنى BEZIER در طراحى منحنى‌هاى الگو امکان کنترل و ترسیم بهترین منحنى را فراهم مى‌سازد.
از مهم‌ ترین ویژگى‌هاى این محصول نرم‌افزارى، مى‌توان به رابط کاربرى فارسى، قابلیت ارتباط با سایر محصولات نرم‌افزارى معتبر دنیا و همچنین دستگاه‌هاى سخت‌افزارى پیشرفته پوشاک نظیر دیجیتایزر، پلاتر و دستگاه برش خودکار اشاره نمود.
همچنین در صورتى‌ که الگو داراى سایزبندى باشد، تمام سایزها به‌ صورت مستقیم از طریق دیجیتایزر وارد سیستم نرم‌ افزارى مى‌گردند.
نرم‌افزار برنامه‌ریزى برش جمینی (Gemini)، این امکان را به دست مى‌دهد که با توجه به محدودیت طول میز برش و تنوع پارچه‌ها، براى تولید یک محصول در تیتراژ بالا، چند چیدمان متفاوت را براى برش روى طاقه‌هاى متفاوت ارائه داد.
این برنامه‌ریزى به شکلى خواهد بود که عمل پهن کردن طاقه را به حداقل ممکن برساند و در انتهاى کار هیچ قطعه الگویى باقى نماند، ضمن اینکه مصرف پارچه را نیز به حداقل مى‌رساند. همچنین امکان ارائه گزارش‌هاى جامع و کامل توسط این نرم‌افزار سبب مى‌گردد که علاوه بر محاسبه مصرف پارچه و میزان ضایعات، امکان برنامه‌ریزى براى قیمت‌گذارى و محاسبات بعدى براى تنرم‌افزار چیدمان خودکار الگوی جمینی (Gemini)، با استفاده از الگوریتم‌هاى پیشرفته، بهترین چیدمان ممکن را براى مجموعه الگوهاى شما پیشنهاد مى‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار، در کمترین زمان مى‌توانید الگوهاى جدید خود را با توجه به پارامترهاى موردنظر خود به‌صورتى چیدمان نمایید که دورریز پارچه حداقل گردد. در نتیجه با کاهش دورریز، راندمان تولید شما افزایش و هزینه‌هاى تولید کاهش مى‌یابد. در این نرم‌افزار مى‌توانید چندین مجموعه الگو را به‌صورت خودکار و با دقت بالا چیدمان نمایید.
امکان برقرارى ارتباط با پلاتر و همچنین دستگاه برش خودکار از قابلیت‌هاى مهم این نرم‌افزار است. چنانچه مایل به برش دستى هستید، مى‌توانید چیدمان انجام‌شده را برروى پلاتر با انداز‌ه‌هاى واقعى و ابعاد تولید، پلات نمایید. همچنین قادر خواهید بود چیدمان صورت‌پذیرفته را به دستگاه برش خودکار با تعیین توالى برش ارسال نموده و برش بزنید.
نرم‌افزار چیدمان الگوى Gemini مى‌تواند از سایر نرم‌افزارهاى طراحى نیز فایل الگو را به‌عنوان فایل ورودى براى چیدمان دریافت نماید. علاوه بر قدرت چیدمان بالاى نرم‌افزار، پذیرش شروط مختلف در هنگام چینش الگو نظیر رعایت راه و بیراه پارچه، عدم چینش درصورت وجود عیب در پارچه، چینش فقط قطعات انتخاب‌شده و ... از دیگر مزایاى مهم این محصول نرم‌افزارى است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
علی اسماعیلی / 8 تیر 1398
با عرض سلام. روی لب تاب بخام نصب کنم. ایا مشخصه فنی خاصی میخاد که مدل بالاتری بخرم؟یعنی چجور سیستمی جواب میده برا این نرم افزار؟
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز